Fondat în 1969
Fondat în 1969

Sencor a fost fondat în Japonia, în 1969. Astăzi, SENCOR furnizează mai mult de 1000 de tipuri de produse în şase grupuri de sortimente, în peste 55 de ţări.

Marca SENCOR


Marca SENCOR

SENCOR este o organizaţie de electronice de consum, fondată în Japonia, spre finalul anilor 1960, care a dobândit un statut prestigios în domeniul tehnologiei audio. La începutul anilor 1990, atunci când SENCOR devine o marcă europeană, varietatea produselor creşte semnificativ. SENCOR este o marcă ce leagă tradiţia japoneză a tehnologiei ca artă de tendinţele moderne ale unui stil de viaţă confortabil, împins chiar mai departe de emotivitate, individualism și de divertisment. Organizația este cunoscută pentru gama sa largă de produse, design, inovaţie și etichetă.

POVESTEA SENCOR

  • Numele companiei a fost înfiinţat în Japonia, în 1969, în vremea miracolului electronic japonez.
  • Numele îşi are originea în combinarea termenului SEN, care înseamnă în japoneză “1000” şi termenul din latină COR, care înseamnă “inimă”.
  • Logo-ul descria litera “O” ca un punct roşu – simbolul soarelui care răsare şi o promisiune a calităţii.
  • Filosofia mărcii a fost direcţionată către oameni, curtoazie și produse care sunt confortabil de utilizat.
  • 1972. O descoperire prin primul casetofon multitrack de la SENCOR.
  • Anii 1970 au adus expansiunea în Asia şi Europa, casetofoanele SENCOR au devenit un succes în Marea Britanie.
  • Nivelul excepţional de dezvoltare din spatele produselor SENCOR permite introducerea unei tehnologii revoluţionare şi complet noi – funcţia inversă la casetofoane şi casetofoane cu dublu casete, capabile să înregistreze.
  • SENCOR introduce un produs complet nou – casetofonul de maşină şi devine lider între mărcile audio stereo pentru maşină.
  • Compania se mută în Europa la începutul anilor 1990, logo-ul se schimbă.
  • În anii 2000 şi 2010, varietatea produselor creşte rapid, iar SENCOR produce acum o gamă largă de electronice de larg consum și descoperă noi produse.
  • Se pune din ce în ce mai mult accent pe design, culori, ambalaj sofisticat și inovaţie continuă.
  • Astăzi, SENCOR furnizează mai mult de 1000 de tipuri de produse în șase grupuri de sortiment către mai mult de 55 de țări din întreaga lume.
  • Povestea începută în 1969 continuă. Şi continuă cu elan.

Istoria

Originile

onas_1.jpgPovestea din spatele brandului SENCOR a început cu mai mult de 20 de ani înainte de originea sa. Japonia se confrunta cu modul în care putea să îţi relanseze economia, devastată fiind de război, iar o modalitate de a face acest lucru a fost prin sprijinul guvernului de a împrumuta know-how de la Statele Unite ale Americii și Europa, pentru care japonezii au investit peste un miliard de dolari. Un nou început luminos a apărut în Japonia - electronicele. Companiile de dinainte de război (Panasonic, Hitachi, Sharp), au fost însoțite de companii noi - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa, și în 1969, SENCOR. Și a fost la sfârșitul anilor 1960, într-o perioadă de agitație și schimbări revoluționare în întreaga lume, ceea ce a reprezentat o întorsătură substanțială de evenimente pentru Japonia și companiile sale electronice. Tehnologiile importate nu au putut face față cererii, rezultând o criză, și soluţia la îndemână a fost lansarea revoluționară a Japoniei în cercetare și dezvoltare, descoperirea de noi tehnologii, produse noi. Miracolul tehnologic japonez poate începe.

1969, anul care a schimbat totul

onas_2.jpgAutorul Rob Kirkpatrick a indicat anul 1969 ca "Anul care a schimbat totul." Americanii au mers pe lună, rușii au cucerit planeta Venus. Internetul a luat naştere - primul computer a fost conectat la rețea. Prima inima artificială a fost transplantată. Războiul din Vietnam era în curs de desfășurare și demonstrații anti-război spontane se manifestau din ce în ce mai puternic, culminând cu festivalul Woodstock.

Stilul punk a luat naştere

…Şi în această înşiruire de evenimente, în vremuri agitate şi revoluţionare, SENCOR a luat fiinţă în Japonia. O marcă de o mie de inimi (SEN înseamnă în japoneză 1000, iar COR înseamnă în latină inimă). Toată lumea trebuie să îşi pună întreaga inimă în ceea ce face, altfel este o perioadă în care nu se poate reuşi.
Inimi curajoase, dorinţă şi imaginaţie limpede, adăugate disciplinei tradiţionale japoneze, muncă etică şi perfecţionism. Un soare mic şi roşu apărea în logo (ca litera “O”). Este unul dintre cele mai puternice şi însemnate simboluri în Japonia, ţara soarelui răsare. Pentru SENCOR, acest punct roşu este şi un angajament: "Calitatea produselor noastre va fi în curând comparabilă cu majoritatea absolută de branduri de elită din întreaga lume" (la momentul respectiv reprezentată de Blaupunkt, cu legendarul său punct albastru în logo) .

onas_3.jpg

Anii 1990 – mutarea în Europa

În anii ’90, SENCOR a devenit o companie europeană. Este gestionată din Europa, produsele sunt manufacturate în Asia şi în ţările europene, cu toate acestea, inima sa a rămas în Japonia. Logo-ul SENCOR se schimbă, dar continuă să recunoască ce este mai bun din tradiţiile derivate din miracolul tehnologiei japoneze şi urmează consecvent planul de dezvoltare stabilit de fondatorii săi originali. Cuvântul s-a schimbat, a devenit mai scurt, dar viziunea şi aspiraţiile au rămas aceleaşi. Fundamentul către ce se îndreaptă SENCOR stă în combinaţia dintre tradiţiile şi calitatea japoneză şi inteligenţa de bussiness europeană. Inima ia din nou un loc fruntaş. Iar cine consideră că emoţia nu are ce căuta în afaceri, se înşală amarnic.

Produse din suflet, lucrate din inimă

Tehnologia nu a fost singura forţă din spatele SENCOR. A fost de asemenea şi inima menţionată anterior. SENCOR insistă ca oamenii să se bucure utilizând aceste produse. Astfel, a fost foarte important ca produsele să aibă un design interesant şi original, să fie uşor de întrebuinţat şi intuitive şi să nu se mulţumească cu o eleganţă rece, ba dimpotrivă, să ofere variaţii de culori, oferind clieţilor posibilitatea individualizării şi stabilind o legătură între om şi tehnologie. Motto-ul SENCOR de la acea vreme era – De ce nu ar putea omul să se bucure de aparatele sale electronice? Şi acest motto se respectă şi astăzi.

onas_4.jpg

Anii 1990 – mutarea în Europa

În anii ’90, SENCOR a devenit o companie europeană. Este gestionată din Europa, produsele sunt manufacturate în Asia şi în ţările europene, cu toate acestea, inima sa a rămas în Japonia. Logo-ul SENCOR se schimbă, dar continuă să recunoască ce este mai bun din tradiţiile derivate din miracolul tehnologiei japoneze şi urmează consecvent planul de dezvoltare stabilit de fondatorii săi originali. Cuvântul s-a schimbat, a devenit mai scurt, dar viziunea şi aspiraţiile au rămas aceleaşi. Fundamentul către ce se îndreaptă SENCOR stă în combinaţia dintre tradiţiile şi calitatea japoneză şi inteligenţa de bussiness europeană. Inima ia din nou un loc fruntaş. Iar cine consideră că emoţia nu are ce căuta în afaceri, se înşală amarnic.

Astăzi

onas_soucasnost.jpg

Varietate şi inovaţie

Astăzi, SENCOR se focusează pe mai multe tendinţe, ceea ce face să fie o marcă exclusivă pe piaţa mondială. În primul rând, are o gamă variată de produse. Aşa cum a fost cazul în Japonia, în anii ’70 şi în întreaga lume la începutul celui de al treilea mileniu (SENCOR furnizează în prezent produse în peste 55 de ţări din întreaga lume, SENCOR reacționează la toate subiectele actuale și în mod constant își extinde portofoliul de produse, care astăzi conține mai mult de o mie de articole din peste șase categorii de produse (electronice de larg consum, tablete și telefoane, articole pentru birou, electronice pentru maşină, produse pentru bucătărie, sănătate şi frumuseţe) şi tot mai multe produse sunt adăugate producţiei de la o lună la alta. Și astfel, în timp ce alte branduri vorbesc în mod constant de inovații, SENCOR le aduce continuu în gama sa de produse.

Design şi culori

Designul este la fel de important. Produsele în sine şi ambalajul lor. Pentru anumite categorii de produse, SENCOR oferă cea mai mare varietate de culori. Culorile se potrivesc perfect, astfel încât oricine cumpără zece aparate diferite în aceeaşi culoare, de exemplu lila, poate avea certitudinea aceleiaşi nuanţe. SENCOR a decis să renunţe la culorile pale, melancolice şi conservatoare din bucătării şi apartamente, aducând culoare şi individualitate peisajului. Fiecare îţi poate astfel manifesta personalitatea alegând o anumită culoare. Aici ia naştere factorul uman între utilizator şi aparatul electronic, care este solidificată prin funcţionalitate, utilizare uşoară şi serviciu excelent. Şi de asemenea – accesibilitate! Deoarece atunci când vine vorba despre politica de preţ, SENCOR se ghidează după o singură regulă – Calitate la un preţ potrivit – niciun leu în plus! Ambalajele produselor sunt şi ele considerate neconvenţionale şi individualizate. Ambalajul arată exact produsul care se regăseşte înăuntru, inclusiv reprezentarea exactă a culorii.



Deschideţi galeria